Din revisor kan indberette for dig
Du har mulighed for at autorisere andre til at indberette for dig. Det kan være din revisor, landbrugskonsulent, erhvervsserviceleverandør, administrator eller lignende.
En revisor er enhver registreret virksomhed, der administrerer moms, lønsumsafgift, punktafgifter mv. for andre registrerede virksomheder. Revisorvirksomheden skal være tilmeldt revisorordningen i TastSelv Erhverv.
Det kan din revisor indberette
Dine autoriserede indberettere - også kaldet revisorer - kan på dine vegne indberette:
- listeoplysninger
- moms
- lønsumsafgift
- punkt- og miljøafgifter
- eIndkomst
- udbytteskat
- selvangivelse for selskaber og fonde
- gaver til kulturinstitutioner
- gaver til velgørende institutioner
- pensionsrettigheder
- faglige kontingenter og A-kassebidrag
- logbog over ansatte.
Dine autoriserede revisorer kan også se alle de indberetninger, der er registreret for din virksomhed.
Framelder du et indberetningsområde i TastSelv Erhverv, bliver revisorautorisationen for området også automatisk frameldt.
Vær opmærksom på, at du selv har det fulde ansvar for, at der bliver indberettet korrekt.