Opdateret | 16 nov 2022 10:24 |
Driftslog | Dataudvekslingsplatformen |
Type | Drift |
Status | Løst |
Meddelelse | Lukket administrativt, da problemet har været løst i uge 33 |
Opdateret: 19-08-2022 17:21:29
Alle registrerede Certifikater på TFE skal nu virke med billetautomaten.
Hvis der stadig er problemer opret venligst en sag i vores ITSM løsning.
Den manuelle behandling af certifikater fortsætter, hvorfor der kan forventes forsinkelse fra at certifikatet er tilføjet aftalen til den virker med billetautomaten.
Kontakt dataudveksling@ufst.dk, hvis certifikatet ikke virker i løbet af et par dage.
Dette issue vil fortsat være åbent, da der ikke er implementeret en fuldstændig løsning endnu
Opdateret: 16-08-2022 08:21:15
Vi arbejder stadig på at løse problemet med synkronisering af sikkerhedsløsninger.
I mellemtiden har vi opstillet en proces for manuelt at overføre oplysninger mellem de to systemer.
Vi er nu i gang med denne proces.
Husk at I stadig kan teste via de test certifikater, som er til rådighed via DUPLA Sharepoint.
Hvis I står umiddelbart for at skulle teste med jeres eget certifikat, skal I skrive til dataudstilling@ufst.dk op oplyse, hvilken aftale I vil teste på.
Så vil vi sikre at jeres aftale vil blive flyttet op i køen.
Opdateret: 10-08-2022 15:11:44
De NETS test certifikater der kan bruges, er dem der kan findes på DUPLA Sharepoint inder test -> testcertifikater
Udgivet: 10-08-2022 14:36:41
Det er for nuværende kun muligt at teste det nye adgangsmønster med brug af NETS test certifikat og de tilhørende test-aftaler i TFE.
Andre test-certifikater vil pt. ikke have de korrekte roller tilknyttet.
Problemet forventes løst i løbet af uge 33