Opdateret
16 nov 2022 10:24
Driftslog
Dataudvekslingsplatformen
Type
Drift
Status
Løst
Meddelelse

Lukket administrativt, da problemet har været løst i uge 33


Opdateret: 19-08-2022 17:21:29

Alle registrerede Certifikater på TFE skal nu virke med billetautomaten.

Hvis der stadig er problemer opret venligst en sag i vores ITSM løsning.

Den manuelle behandling af certifikater fortsætter, hvorfor der kan forventes forsinkelse fra at certifikatet er tilføjet aftalen til den virker med billetautomaten.

Kontakt dataudveksling@ufst.dk, hvis certifikatet ikke virker i løbet af et par dage.

Dette issue vil fortsat være åbent, da der ikke er implementeret en fuldstændig løsning endnu


Opdateret: 16-08-2022 08:21:15

Vi arbejder stadig på at løse problemet med synkronisering af sikkerhedsløsninger.

I mellemtiden har vi opstillet en proces for manuelt at overføre oplysninger mellem de to systemer.

Vi er nu i gang med denne proces.

Husk at I stadig kan teste via de test certifikater, som er til rådighed via DUPLA Sharepoint. 

Hvis I står umiddelbart for at skulle teste med jeres eget certifikat, skal I skrive til dataudstilling@ufst.dk op oplyse, hvilken aftale I vil teste på.

Så vil vi sikre at jeres aftale vil blive flyttet op i køen.


Opdateret: 10-08-2022 15:11:44

De NETS test certifikater der kan bruges, er dem der kan findes på DUPLA Sharepoint inder test -> testcertifikater


Udgivet: 10-08-2022 14:36:41

Det er for nuværende kun muligt at teste det nye adgangsmønster med brug af NETS test certifikat og de tilhørende test-aftaler i TFE. 

Andre test-certifikater vil pt. ikke have de korrekte roller tilknyttet.

Problemet forventes løst i løbet af uge 33